Lilypie Fourth Birthday tickers Lilypie Second Birthday tickers

2012. július 16., hétfő

Nyaralás

Budaörsi barátai meghívtak Bennünket egy hétre, így idén (is) ez volt a nyaralás számunkra. Úgy gondoltuk, ha jó idő lesz, onnan lemegyünk a Balatonra is néhány napra.
Július 7-én, szombaton indultunk itthonról és már előre tudtuk az aznapi programot: Anyukám délután repült Rómába Ferihegyről, így azt gondoltuk, Lórinak nagy élmény lenne látni a gépeket közelről fel- és leszállni. Ötletnek nagyon jó volt, csak épp a kilátóterasz nem üzemelt (nem csak épp akkor, állítólag mostanában egyáltalán). Szegény Lóri nem értette, miért nem láthatja a repülőket, ui. a parkolóból, meg az épületből sajnos semmit se látni, csakis a teraszról. Kicsit kárpótolta őt  az Inci mamával és Józsi papával történt találkozás, valamint a Ferihegy melletti régi repülőgéppark (igaz, ezt csak a kerítés mellől nézték meg Tomival).
Kedden délután kimenőt kaptam, találkoztam a barátnőimmel Pesten a belvárosban, szuper volt, be nem állt a szánk estig. :) Így, gyerekek nélkül nem is tudom, mikor beszélgettem utoljára. :) Ezúton is köszönet a bébiszittereknek! :)
Szerdán az egész napot a városban töltöttük. A Villányi-úton hagytuk az autót, onnan tömegközlekedtünk, hiszen nálunk, Nyíregyházán csak autóbusz van, semmi más, Lóri pedig igazi kisfiú, imádja a járműveket. Lóri az Annapetiésgergőből ismeri a Siklót és hetek óta nyúz bennünket, hogy üljünk fel rá mi is. Ez a kívánsága hamar valóra vált és nagyon élvezte. :)

Kicsi nézelődés és séta után a Várbusszal lementünk a Moszkva térig (bocs, Széll Kálmán tér), hogy ott metróra szállva bejussunk a belvárosba. Lóri már a buszon elpilledt az ölemben, vsz mert jó meleg volt aznap is. Kicsit tanácstalanok is lettünk Tomival, hiszen Marci még aludt a babakocsiban, hogy hová is tesszük Lórit, mégiscsak a tesókocsi kellett volna. Szerencsére azonban a metró név hallatán Lóri felélénkült. Még sosem utazott ilyen hatalmas mozgólépcsőn és  nagyon meglepte a nagy huzat és sötétség a peronon.
 Meg se mert mukkanni a metrón. :)
A Deák-téren szállunk le és kerestünk egy McDonald's-et ebédelni. Ebéd után Lóri ülhetett a babakocsiba aludni, mi pedig a Váci utcában sétáltunk. Mikor Lóri felébredt, elindultunk az Astoria felé, hogy ott szálljunk fel a villamosra, addigra Marci újra elaludt, így cseréltek babakocsit megint. :)  Még betértünk egy sütire a Jégbüfébe, és mentünk vissza Budaörsre.
Bár az idő kérdéses volt még akkor is, csütörtökön mégis foglaltunk szállást Balatonfüreden. Pénteken dél körül el is indultunk, hogy elkerüljük a csúcsforgalmat. Hamar le is értünk, kicsomagolás után lementünk sétálni a partra. Meglepett, hogy 20 fokra hűlt le a hőmérséklet és csak reméltük, hogy másnap tényleg jó idő lesz. :)
Betértünk egy cukrászdába, Lóri csokitortát választott.
Azért örült neki. :)
Másnap szerencsére tényleg szuper idő lett, így délelőtt elmentünk sétahajózni.

Utána pedig egész nap strandolunk, a gyerekek jól érezték magukat. A víz kicsit hideg volt (24 fokosra hűlt), így Marci nem élvezte, de minden más tetszett neki.
Lórinak különösen a csúszda tetszett a strandon:

Vasárnap bepakolás után hazaindultunk, mert féltünk a nagy forgalomtól, ráadásul Bruce Willis is épp az M3-as bevezető szakaszán forgatott megint, úgyhogy azt a szakaszt kikerültük.
Az eddigiekhez képest Marci nagyon jól bírta az utat, Lóri ügyesen szórakoztatja, bohóckodik neki. :)
Hazafelé még szivárványt is láttunk, bár a képen csak egy látszik, de kettő is volt egymás mellett. :)