Lilypie Fourth Birthday tickers Lilypie Second Birthday tickers

2012. január 26., csütörtök

Köszönet a gasztrobloggereknek

Nem mindig olyan jó, hogy van net és utána lehet nézni mindennek, de a sok finom recept miatt igenis szuper (na jó, egyetlenegy hátrányt is tudok néha, ezek pedig a kilók...)! :) Egyrészt nem kell szakácskönyvre költeni, nekem ugyan van jópár, de van, amelyikből soha nem sütöttem-főztem még semmit, olyan meg pláne nincs nekem, amiből legalább 5 receptet kipróbáltam volna. Másrészt a neten, de azon belül is a gasztroblogogokban részletesen le van írva minden, képekkel is dokumentálva. Harmadrészt a blogon kérdezni is lehet a nálad tapasztaltabbaktól.
És ha épp nem szeretnék se sütni, se főzni, gyönyörködni is lehet a művekben :)
Az én kedvenc oldalaim:
Limara péksége
Mohakonyha
Praktikák sok gyerekhez
Pocak Panna

Köszönöm szépen nekik a sok jó receptet :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése