Lilypie Fourth Birthday tickers Lilypie Second Birthday tickers

2012. február 26., vasárnap

Papáék nálunk jártak

Hétvégén meglátogattak minket a szüleim. Pénteken még debreceni kirándulást tervezgettünk szombatra, aztán keresztülhúzta számításainkat, hogy Lóri éjszaka kétszer is hányt, Nem tudtuk, hogy csak gyomorrontás, vagy vírus, így inkább itthon maradtunk. Szerencsére csak az előbbi volt. :)
Szombaton Lóri nagyon várta már Papáékat, de már délelőtt fáradt volt a kimerítő éjszaka miatt. Végül mégis elindultunk sétálni a belvárosba, biztonság kedvéért a testvérkocsival, ha Lóri is aludna. Marci szokás szerint szinte egyből elaludt és az első 10 percben úgy tűnt, aludni fog Lóri is a csodaszép tavaszias időben, de aztán felélénkült és inkább sétálni akart velünk. Ő mutatta meg, melyik boltba szeretne bemenni. :) Apával és Mamával még lottóztak is egyet, nekem pedig vettek egy sorsjegyet, amivel nyertünk is. :)
Délután Lóri nagyot szundított, aztán játszott Mamával és Papával, mesét néztek és olvastak. Olyan izgalomban volt, hogy csak 10 után tudtuk letenni aludni.
Mama este olvasott neki.
Vasárnap reggel Lóri alig várta, hogy átmehessen Papáékhoz megnézni őket. :) Negyed 8-nál tovább nem is bírta, de persze Papáék már akkor fent voltak már. :) Bebújt közéjük az ágyba és mesét olvastak. Közben pedig mondta Mamának, hogy "Nagyon szeretlek, Inci Mama!" és ezt kijött nekem is elmondani. :)

Délelőtt Anyukám piacra ment, Lóri pedig Apával és Papával autót mosni, aztán pedig kimentek vonatot nézni a pályaudvarra. Mi pedig Marcival ebédet főztünk. :)
Délután Mamával és Marcival sétáltunk egyet.
SorkizárásKéső délután már mentek is haza Papáék, és mivel elég hideg szél fújt, nem jöttek le a fiúk az autóhoz búcsúzkodni, csak az ablakból integettek. Hamarosan mi látogatjuk meg a Nagyiékat. :)